۰

خبر استانی / کل اخبار

استاندار: 3 ماه آینده تحول مطلوبی در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری رخ می دهد

جولای 10, 2016 در 23:27 توسط

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال در این استان رخ می دهد.

139308151510473544023873

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از ایـرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان افزود: پیش بینی می شود تا سه ماه آینده تحول خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری در استان با کاهش نرخ سود تسهیلات فراهم شود.
وی گفت: کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی احیای سرمایه گذاری را دنبال دارد و با کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی در همه بخش ها به خصوص صنعت و کشاورزی زمینه ایجاد یک تحول در زمینه سرمایه گذاری افزایش پیدا می کند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با کاهش نرخ سود تسهیلات شرکت های تولیدی با هزینه کمتر، تامین مالی واحدهای تولیدی را انجام می دهند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به گذشت نزدیک چهار ماه از سالجاری گفت: هنوز اعتبارات تملیک دارایی و عمرانی استان ابلاغ نشده است و همچنین برای پروژه های عمرانی نیز ردیف خاصی در نظر گرفته نشده است، که پیش بینی می شود این اعتبارات تا پایان هفته جاری ابلاغ شود.

وی، خرید محصولات تولید داخل استان توسط دستگاه های اجرایی و مردم را یکی از برنامه های حمایتی در زمینه حمایت از بخش تولید استان عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست افزود: برای امسال تعهد 10 هزار فرصت شغلی در استان پیش بینی شده است.

سیدعباس جزایری افزود: اولویت امسال در بخش اشتغال راه اندازی و فعال کردن طرح های نیمه تمام و نیمه فعال و همچنین دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *