۰

خبر استانی / کل اخبار

استاندار چهارمحال و بختیاری: هیچ تعللی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی پذیرفتنی نیست

می 14, 2016 در 22:52 توسط

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ تعللی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در استان پذیرفتی نیست، گفت: مدیران اجرایی با رعایت قانون و بیت المال در اجرای پروژه ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی، باید قاطعانه عمل کنند.

24654

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: بوروکراسی و کاغذ بازی اداری از مهمترین آفات تحقق اقتصاد مقاومتی است، از این رو مدیران اجرایی در پیشبرد پروژه ها و طرح های خود معطل نامه نگاری های رایج نشوند.
وی، با بیان اینکه دستگاه های نظارتی و قضایی روند تحقق اقتصاد مقاومتی را تسهیل کنند، گفت: دستگاه های اجرایی پروژه های خود را به واسطه نامه نگاری با دستگاه های نظارتی متوقف نکنند و ضمن رعایت قانون و حقوق مردم با جسارت و قاطعیت، اجرای پروژه ها را به پیش ببرند.

سلیمانی دشتکی، با اشاره به تدوین برنامه یک ساله و پنج ساله اقتصاد مقاومتی در استان، تصریح کرد: مسوولان استان همه تمرکز خود را در استان بر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار داده اند و در همین راستا با کار و تلاش شبانه روزی از همه ظرفیت ها باید بهره بگیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با قدردانی از خدمات نمایندگان استان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مجمع نمایندگان استان نقش خوب و موثری در رشد و توسعه استان ایفا کرد و این اثرگذاری ناشی از وحدت و همدلی بین دولت و مجلس بود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: نمایندگان استان با دولت و مدیران دستگاه های اجرایی رابطه و تعامل خوبی داشتند و رفع مشکلات استان به ویژه در مساله آب و توسعه راه ها دستاورد همین تعامل سازنده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است تا منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان نیز با همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی بتوانند منشا تحولات خوبی در استان شوند.

به گزارش این رسانه، نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با محوریت تکریم و قدردانی از نمایندگان این استان در مجلس روز شنبه (25 اردیبهشت ماه) در محل سالن شهید جعفرزاده استانداری با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *