۰

هنری

درخشش دانش آموزان سامانی در مسابقات فرهنگی

ژوئن 11, 2014 در 18:00 توسط

دانش آموزان سامانی در مسابقات فرهنگی هنری، قرآن و معارف دینی در سطح استان افتخار آفرین شدند.

A3_copy

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سامان بــرتـــر» و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سامان، دانش آموزان سامانی در مسابقات فرهنگی هنری، قرآن و معارف دینی در سطح استان بیش از 34 رتبه استانی بدست آوردند و 10 نفر رتبه اول را کسب نمودند و به مسابقات کشوری راه یافتند.

در مسابقات قرآنی: (آقای علی طاهری از آموزشگاه معارف رتبه اول قرائت قرآن کریم)، (آقای محسن شیخ ازآموزشگاه دین ودانش رتبه اول اذان)،  (خانم زهرا کارگر از آموزشگاه غیرانتفاعی ثنا رتبه اول انشای نماز)، (خانم زهرا قاسمی از آموزشگاه نجمه رتبه اول نهج البلاغه)، (خانم زهرانوری از آموزشگاه نجمه رتبه اول احکام).

در مسابقات فرهنگی وهنری: خانم ها (شهره طاهری در رشته چاپ وعطیه بهارلو در رشته شعر) و آقایان (عارف عقیلی در رشته  مداد رنگی و سالار بهارلو در رشته طراحی با ذغال) مقام کسب نمودند.

17 نفر از دانش آموزان نیز در مسابقات قرآن ومعارف دینی رتبه های دوم وسوم را کسب نمودند و در مسابقات فرهنگی هنری گروه سرود مجتمع آموزشی و پرورشی غدیر رتبه سوم و در مسابقه پرسش مهر 6 نفر از دانش آموزان رتبه برتر استان را کسب نمودند.

حوزه پرورشی اداره روز پنج شنبه 1393/03/22 به مناسبت نیمه شعبان طی مراسم جشنی در محل سالن اجتماعات هنرستان الزهرا با حضور مسولین اداره آموزش و پرورش واعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان از این عزیزان قدردانی خواهد کرد.

http://s5.picofile.com/file/8126286926/A3_copy.jpg

http://s5.picofile.com/file/8126286950/A3_2.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *