۰

حوادث / کل اخبار

كشف زمين خواری 7 میلیارد ریالی در شهرستان سامان

آوریل 23, 2016 در 23:07 توسط

جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يك زمين خوار و رفع تصرف هفت هزار متر از اراضي ملي به ارزش هفت ميليارد ريال در شهرستان سامان خبر داد.

IMAGE11461404395748

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ “جمشيد محبت خانی” اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني بر تصرف هفت هزار متر از اراضي ملي توسط يك زمين خوار در سامان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان سامان قرار گرفت.

جانشين فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري افزود: ماموران با همكاري كارشناسان اداره منابع طبيعي پس از تحقيق و بررسي هاي دقيق و رؤيت نقشه هاي مرجع دريافتند فردي، مساحت هفت هزار متر مربع از اراضي ملي واقع در حومه شهر سامان را به صورت غير قانوني تصرف كرده و در چهارصد متر از ملک تصرف شده اقدام به ويلاسازي كرده است.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: پس از تشكيل پرونده مقدماتي و اخذ دستور مقام قضائي ضمن قلع و قمع ساخت و ساز هاي صورت گرفته، اراضي تصرف شده آزاد و در اختيار اداره منابع طبيعي قرار گرفت.

محبت خاني در پايان با اشاره به تكميل و ارجاع پرونده به همراه متهم به مرجع قضائي از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *