۰

خبر استانی / کل اخبار

امنيت انتخابات مجلس دهم در چهارمحال وبختياري بي بديل بود

آوریل 9, 2016 در 18:27 توسط

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تامين امنيت انتخابات مجلس دهم و آرامش حاكم بر آن در اين استان نسبت به انتخابات هاي قبل از آن بي بديل بود.

81547172-6346078

به گزارش دریافتی سامانِ بـرتـر و به نقل از ایرنا، قاسم سليماني دشتكي، روز شنبه، در نشست ستاد انتخابات استان نبود تنش، فاصله از حاشيه و رعايت قانون را از مهمترين شاخص هاي برگزاري انتخابات هفتم اسفند سال گذشته در استان برشمرد.
وي در خصوص راهكارهاي تحقق شعار امسال نيز گفت: تمامي مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در سطح استان و شهرستان، بايد برنامه هاي عملياتي خود را با توجه به شعار امسال ارائه دهند.

سليماني دشتكي تصريح كرد: در برنامه هاي ارائه شده از سوي دستگاه هاي استان براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي، راهكارهاي عملي اجراي برنامه ها ارائه شود.

رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: تمهيدات لازم براي برگزاري دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دو حوزه انتخابيه اين استان پيش بيني شده است.

خدابخش مرادي نافچي اضافه كرد: انتخابات دور دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، دهم ارديبهشت سال جاري همزمان با سراسر كشور در حوزه انتخابيه شهرستان بروجن و شهرستان هاي اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار برگزار مي شود.

وي بر بهره گيري از نيروهاي قانونمند، با تجربه و ماهر و همچنين توجه به مسائل پشتيباني از سوي مسوولان برگزاري انتخابات تاكيد كرد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *