۰

خبر استانی / کل اخبار

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نخواهم شد

دسامبر 24, 2015 در 02:25 توسط

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه اینجانب کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نخواهم شد خاطرنشان کرد: اینجانب از ماه قبل که مسئله شرکت در انتخابات مجلس خبرگان مطرح شد، با قاطعیت و صراحت گفته بودم که در این صحنه حضور پیدا نخواهم کرد.

23708

به گزارش دریافتی خبرنگار سامانِ بـرتـر و به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین امانت در دست دانست و گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین امانتی است که امام خمینی (ره)، شهدا، رزمندگان و جهادگران با مجاهدت و ایستادگی خود امروز به ما سپرده‌اند.

وی دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی را به مراتب بیشتر و پیچیده‌تر از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دشمنی امروز دشمنان با انقلاب اسلامی نه تنها کاهش پیدا نکرده است بلکه به مراتب پیچیده‌تر، درهم‌تنیده‌تر و مرموزانه‌تر شده‌است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از راهای نفوذ دشمن و استحاله انقلاب را مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانست و تصریح کرد: قطعا بدانید که دشمن برای این دو انتخابات به مراتب بیشتر و پیچیده‌تر از فتنه 88 برنامه‌ریزی کرده و نقشه کشیده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اهمیت و تمرکز دشمن بر روی انتخابات خبرگان رهبری را به مراتب بیشتر و حساس‌تر از مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: شاید دشمن برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود در  انتخابات مجلس خبرگان مستقیم وارد نشود و چهره‌ی خودش را آشکار نکند اما به صورت پیچیده یک عده آیت‌الله مسامحه‌کار و گرفتار در بازیگری‌های سیاسی و جناحی را که برای آن‌ها مخدوش شدن انقلاب و ارزش‌های اسلامی اهمیتی نداشته باشد را انتخاب و در همه استان‌ها چینش می‌کند، کما این که چینش نیروهای خود را از مدت‌ها قبل  آغاز کرده‌اند و تلاش هم کرده‌اند که در همه‌ی استان‌ها از این افراد چینش شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اینجانب کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نخواهم شد خاطرنشان کرد: اینجانب از ماه قبل که مسئله شرکت در انتخابات مجلس خبرگان مطرح شد و رایزنی‌های فراوانی هم از بیرون و داخل استان در این جهت صورت گرفت، با قاطعیت و صراحت گفته بودم که در این صحنه حضور پیدا نخواهم کرد و دلایل این مسئله را نیز همان زمان بیان کردم و اکنون نیز تعجب می‌کنم که چرا برخی‌ها از حضور و یا عدم حضور بنده سوال می‌پرسند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به طرح مسئله «نظارت بر رهبری» توسط برخی افراد اشاره و با تاکید بر اینکه طرح این مسائل از مایه و درون پوچ و بی‌ارزش است به بیان نکته‌ی مهم در این باره پرداخت و گفت: هیچ کس حتی رهبری هم هیچ مشکلی با نظارت ندارند اما آن کسی که این مسئله نظارت بر رهبری را مطرح می‌کند، هدف اصلی‌اش نظارت به معنای راستین و حقیقی کلمه نیست بلکه آن‌ها به دنبال چینش و دسته بندی‌ها و حاکم کردن سلیقه‌های سیاسی خودشان هستند و قطعا در پشت سر این سخن یک اراده شیطانی قرار دارد.

وی خطاب به همه‌ سیاسیون و خواص تاکید کرد: حرف اول، آخر و هشدار جدی من به همه آن است که مجلس خبرگان رهبری به هیچ وجه نباید در دسته‌بندی‌ها و بازیگری‌های سیاسی بیفتد.

امام جمعه شهرکرد گفت: اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی جزو متن انقلاب است و هیچ کس با اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی به معنای راستین و حقیقی کلمه مخالف نیست اما آن چه که ما امروز با این دو مواجه هستیم، تنها گرفتار بازیگری‌های سیاسی و جناحی‌بودن است. بنابراین مجلس خبرگان آینده ما نباید رنگ و بوی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که امروزه مطرح است را به خود بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر دلسوزان انقلاب مدام و مستمر تاکید می‌کنند که مجلس خبرگان رهبری نباید در وادی سیاسی‌ بازی‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی بیفتد برای این است که تمام نهادهای سیاسی کشور در دسته بندی های سیاسی افتاد و نه تنها نتوانست نقش آفرینی کند بلکه ضایعات را برای کشور به دنبال داشتند؛ اما  تنها جایگاهی که به لطف الهی در دسته‌بندی‌ها سیاسی نیفتاده است و توانسته به خوبی نقش‌آفرینی کند، رهبری است.

حجت الاسلام نکونام افتادن جایگاه ولایت فقیه در دسته‌بندی‌ها و بازیگری‌های سیاسی را آسیب و خطری بزرگ برای انقلاب و کشور خواند و تصریح کرد: انقلاب را ولایت حفظ می‌کند؛ یعنی باید ولایت فقیه را محکم محافظت و صیانت کنیم تا به کشور آسیب نرسد و بدانیم و آگاه باشیم که با افتادن ولایت فقیه در دسته‌بندی‌های سیاسی کشور و انقلاب آسیب می‌بیند.

امام جمعه شهرکرد بر نقش‌آفرینی همگان در عرصه انتخابات‌های پیش رو به ویژه خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: همان گونه که بیان کردیم، دشمن برای چینش نیرو در هر استان برنامه‌ریزی کرده است که می‌طلبد ما نیز در برابر نقشه‌ها و تحرکات دشمن در درون استان، هوشیار و آگاه باشیم و نقش خودمان را در شکل گیری مجلس خبرگان رهبری به درستی ایفا کنیم و و امانت‌دار واقعی انقلاب و نظام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *