۱

کل اخبار / ورزشی

افتتاح کانون بسیج ورزشکاران در شهرستان سامان

دسامبر 4, 2015 در 12:20 توسط

کانون بسیج ورزشکاران شهرستان سامان، با حضور مسئولین سپاه و بسیج و جمعی از مسئولان محلی گشایش یافت.

jamshidiiii

به گزارش دریافتی سامانِ بـرتـر، بهروز جمشیدی مدیر ورزش و جوانان سامان گفت: باتوجه به نیازهای جهادی و تفکر بسیجی گونه در امر ورزش و علم به اینکه هرجا فرهنگ و تفکر بسیجی را پیاده شده است شاهد پیشرفت و ظهور نشانه های خیر و برکت بوده ایم، بر آن شدیم که در جامعه ورزش و جوانان شهرستان سامان این نوای بسیجی را طنین انداز کنیم. لذا ضمن برخورداری از روحیه و فرهنگ بسیجی در امر ورزش، جوانان بسیجی را وارد گود کرده و شاهد گسترش هرچه بیشتر ورزش و فرهنگ پهلونی در بین آحاد جامعه خواهیم بود و سایه شوم فرهنگ غربی و اعتیاد را از زندگی جوان ایران پاک خواهیم کرد.
به همین مناسبت و با توجه به قرار گرفتن در ایام هفته بسیج، با حضور مدیر ورزش و جوانان، فرمانده محترم سپاه بسیج ناحیه مقاومت ، بخشدار و روسای محترم ادارات شهرستان سامان کانون بسیج ورزشکاران شهرستان سامان آغاز به کار کرد و عباس احمدی طی حکمی به سمت مسئول بسیج ورزشکاران این شهر انتخاب شد.

بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه ورزشی، ایجاد زمینه های ترویج اخلاق و معنویت در جامعه ورزشی و گسترش فرهنگ و مرام پهلوانی، جذب، توسعه، سازماندهی، حفظ انسجام بسیجیان، ارتقای بسیج ده ها میلیونی، افزایش پویایی و آمادگی دفاعی در بین بسیجیان ورزشکار، ایجاد انگیزه مشارکت جامعه ورزشی در زمینه های علمی، پژوهشی و اجتماعی، ایجاد و تشکیل حلقه های صالحین و گروه های تربیتی و فضاسازی فرهنگی مناسب جهت مسابقات و اماکن ورزشی از اهداف کانون های بسیج ورزشکاران است.

انتهای پیام/

منابع نشر خبر: اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری / باشگاه خبرنگاران جوان

+

۱ دیدگاه

  1. رضا کریمی

    on مارس 6, 2016 - پاسخ

    باسلام کتاب سالنامه زبرالحدید سردارحاج قاسم سلیمانی مشتمل بر بیش از180 خاطره ومطلب اززبان سردارپیرامون سرداران شهیدوشهیدان مدافع حرم در 400صفحه تمام رنگی با بیش از 190 عکس از سرداروشهدا ازچاپ خارج شد.تلفن تماس جهت ارسال:02537746333و09121539564

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *