۰

ایثار و شهادت / خبر استانی / کل اخبار

محسن رضایی در شهرکرد: حاضریم برای امنیت منطقه بهای بالای بپردازیم

اکتبر 14, 2015 در 16:48 توسط

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:حاضریم برای ایجاد امنیت در منطقه ،بهای بالای بپردازیم.
20150513124135258
به گزارش خبرنگار دریافتی سامانِ بـرتـر و به نقل از ایرنا، سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین کنگره ملی شهدای،چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: شهادت شهید سردار همدانی نشان داد که ایران برای امنیت منطقه ارزش زیادی قایل است و حاضر است برای آن بهای بسیاری بپردازد.

وی گفت:در خارج از ایران،فتنه بزرگی در جهان اسلام از سوی دشمنان به اسم اسلام شکل گرفته است،که بدترین جنایت ها را مرتکب می شود اما با عنایت امام عصر(عج) تکفیری ها را در عراق و سوریه دفن خواهیم کرد.

فرمانده اسبق سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، افزود: بی شک این جریانات تکفیری از سوی عربستان، اسرائیل و آمریکا شکل گرفته اند و همین امر سبب شده تا آمریکا به باتلاق عمیقی در خاورمیانه گرفتار شود و به بن بست برسد.
رضایی تاکید کرد: تنها راه نجات آمریکا و همدستانش برای رهایی از این باتلاق، دشمنی نکردن با ایران اسلامی است.
این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: دشمنان نظام در زمان فعلی نفوذ فرهنگی، سیاسی را برای ورود به کشور انتخاب کرده اند.
رضایی افزود: دشمن پس از امتحان کردن جنگ و تحریم دست نیافتن به مقاصد خود، اکنون به دنبال نفوذ فرهنگی، سیاسی است که با این شرایط تکلیف بسیار سخت می شود.
وی، تداوم راه شهدا را مهمترین عامل پیروزی برای مقابله با نفوذ فرهنگی، سیاسی دشمن دانست و گفت: راه شهدا باید ادامه پیدا کند و ملت ایران باید در این مسیر محکم و استوار از آرمان و اهداف خود کوتاه نیایند.
رضایی، با بیان این که راه شهدا باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: ما هنوز در نیمه راه قرار داریم و باید برای تکمیل این مسیر از شهدا درس گرفته و به فرهنگ جهاد و شهادت توجه داشته باشیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هم در داخل و هم در خارج از مرزهای کشور درگیر مسائل جدی هستیم، اظهار کرد: در داخل هنوز باقیمانده های رژیم سابق و افراد غرب زده ای که خواهان برقراری رابطه با آمریکا هستند، مشکل ساز شده اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی پاک ترین و بزرگترین نظام سیاسی است که تاکنون در بستر اسلام شکل گرفته، تصریح کرد: 37 سال از عمر این نظام می گذرد و ما هم در دوران امام خمینی(ره) و هم در دوران مقام معظم رهبری شاهد موفقیت های بسیاری در کشور بوده ایم.
رضایی ادامه داد: البته در حوزه اقتصاد دچار مشکلاتی هستیم که بروز این مشکلات به این دلیل بوده که اقتصاد کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در اختیار نیروهای انقلابی قرار نگرفته است.
وی، در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای این استان، اظهار کرد: رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام از افتخارات دفاع مقدس به شمار می روند که در عملیات های مختلف و با تحمل شرایط بسیار سخت، در برابر دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.
رضایی افزود: چهارمحال و بختیاری منطقه ای است که افراد آن یک دست شیعه می باشند و نقش خود را در طول تاریخ اسلام به خوبی ایفا کرده است.
وی، با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای این استان، افزود: این برنامه هر چند با تاخیر برگزار شد اما کار بسیار خوب و ارزشمندی است.
بر اساس این گزارش، کنگره سرداران و 2436 شهید گلگون کفن چهارمحال و بختیاری از روز 15 مهرماه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه آغاز شد و با سخنرانی محسن رضایی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *