۰

کل اخبار / ورزشی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان سامان برگزار می شود

اکتبر 8, 2015 در 16:57 توسط

همزمان با برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای استان چهارمحال و بختیاری و هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان سامان برگزار می شود.

(تصویر آرشیو)

201582017132066

بهـروز جمشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت بزرگداشت اولین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری و هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و افزود: این همایش فـردا (جمعه 17 مهـرماه) از ساعت 07:00 از بلوار جانبارازن به سمت پل تاریخی زمانخان خواهد بود.

وی هدف از اجرای این همایش را  ایجاد سلامت پایدار جامعه، ایجاد شادی و نشاط در خانواده، فراهم کردن محیطی سالم و شاداب دانست.

جمشیدی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزش‌های همگانی تاثیرات مثبت و به سزایی در زندگی افراد دارد و امروزه متاسفانه زندگی ماشینی بر زندگی سنتی مردم غالب شده است و در این راستا نشاط اجتماعی و ورزش همگانی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان خاطر نشان کرد: جوایز نفیسی در این همایش بین شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که اعتبار کلی این جوایز بالغ بر 20 میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *