۰

ایثار و شهادت / خبر استانی / کل اخبار

کنگره ملی سرداران و 2400 شهید چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

اکتبر 7, 2015 در 11:55 توسط

کنگره ملی سرداران و دو هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز، 15 مهرماه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز به کار کرد.

22653

به گزارش دریافتی خبرنگار سامانِ بـرتـر و به نقل از ایسنا، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه چهارمحال و بختياري، اظهارکرد: کنگره دو هزار و 400 شهید استان امروز، همزمان با سال‌روز سفر فراموش نشدني مقام معظم رهبری به این استان آغاز به کار کرد.

سردار رضا محمدسليماني به تشريح فعاليت‌هاي كنگره بزرگ شهدا در استان پرداخت و افزود: تاكنون حدود دو هزار يادواره شهدا در سطح استان در راستای استقبال از این رویداد عظیم فرهنگی برگزار شده است.

وی از رونمایی از پنج نماد دفاع مقدس در مرکز استان و همچنین یک المان در تمامی شهرهای استان همزمان با 15 مهرماه در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبرداد.

محمدسلیمانی همچنين جمع‌آوري 500 هزار سند از شهدای استان، فراخوان ارائه مقاله در حوزه شهدا و دفاع مقدس، آماده شدن 10 مستند از زندگي برخي از سرداران، ساخت موسيقي دفاع مقدس بر اساس فرهنگ بومي و بختياري و فضا سازي سطح شهرها را از دیگر اقدامات انجام شده ستاد کنگره شهدای استان در راستاي استقبال از این رویداد بزرگ برشمرد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: كنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری طی هفت‎روز در مصلاي امام خميني(ره) شهركرد برگزار خواهد شد؛ همچنين شش شب در فرهنگ‌سراي بزرگ شهركرد برنامه‌های مرتبط با کنگره برگزار خواهد شد.

سليماني با اشاره به برپایی دو نمايشگاه و همچنین اكران فيلم و نمايش همزمان با کنگره شهدای استان در شهرکرد، تصریح کرد: برنامه‌هاي كنگره شهداي استان در شبكه‌هاي جهان‎بين، افق، شما و 12 شبكه استاني پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه استان پیش‌بینی کرد 12هزار نفر در نخستین کنگره شهدای استان حضور یابند و از ویژه برنامه‏های آن بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *