۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

سامانه ثبت نام نهایی و صـدور کارت هوشمند ملی در شهرستان سامان آغاز شد

سپتامبر 10, 2015 در 03:03 توسط

رئیس ثبت و احوال شهرستان سامان از آغاز سامانه ثبت نام نهایی و تحویل کارت هوشمند ملی در شهرستان سامان خبر داد.

IMG_3073 (Copy)

ایرج سلیمانیان در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر از آغاز سامانه ثبت نام نهایی و تحویل کارت هوشمند ملی در شهرستان سامان خبر داد و افـزود: ثبت نام افـراد در این سامانه از مـرداد ماه 1394 با ظرفیت صدور 5 کارت در روز به صورت آزمایشی آغاز شده بود که هم اکنون با گذشت روند آزمایشی، این سامانه از ابتدای شهریور ماه جاری با ظرفیت صدور 20 کارت هوشمند ملی در روز به صورت رسمی در این اداره آغاز شـده است.

وی با اشاره به اینکه با اختصاص اعتبارات دولتی در این زمینه، سیستم صدور کارت هوشمند ملی در این شهرستان فراهم شده است افـزود: از آغاز فرآیند آزمایشی صدور این طرح، بیش از 150 درخواست از سوی مراجعین مبنی بر صدور کارت های ملی هوشمند اخـذ شده است.

سلیمانیان در این راستا بیان داشت: با تلاش مسئولین اداره کل ثبت و احوال استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل پست استان، مقدمات راه اندازی ثبت نام نهایی کارت ملی هوشمند در اداره پست شهرستان سامان نیـز فراهم شـده است.

رئیس ثبت و احوال شهرستان سامان در ادامه یادآور شـد: شهروندان سامانی به شرط بالا بودن سن 15 سال تمام، می توانند از هم اکنون با مراجعه به دفاتر خدمات پیشخوان دولت و یا با مـراجعه به تارنمای www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی خود اقدامات لازم را انجام دهنـد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *