۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

رئيس ستاد اقامه نماز کشور با بسيجيان بن و سامان دیدار کرد + تصاویـر

جولای 29, 2015 در 12:20 توسط

رئيس ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: منتظر برپايي دوره هاي آموزشي و عقيدتي نباشيد؛ خودتان بصيرت افزايي کنيد.
4_rhj0qfzl.22z
به گزارش دریافتی سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتي، رئيس ستاد اقامه نماز کشور در ديدار با بسيجيان بن و سامان گفت: انسان نبايد منتظر برگزاري دوره هاي آموزشي و عقيدتي باشد بلکه بصيرت و دانش افزايي وظيفه فردي هر انساني است.
وي برگزاري دوره هاي مختلف را مطلوب توصيف کرد و افزود: برپايي اين دوره ها خوب است اما کافي نيست؛ اردو و دوره ها همانند چاه بي آبي مي ماند که اگر به صورت هفته اي نيز آب به درون آن ريخته شود تاثيري نداشته و بايد خود چاه آب داشته باشد.
قرائتي گفت: انسان بايد آن چنان خودسازي انجام دهد که با شبهات ابتدايي در دين شک نکند و يا بي دين نشود.
وي تاکيد کرد: حق جامعه بر فرد مقدم است؛ جامعه بايد در در آرامش باشد و اگر ضربه اي اين آرامش را متزلزل کند بايد با آن مقابله کرد.
رئيس ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: منتظر برپايي دوره هاي آموزشي و عقيدتي نباشيد خودتان بصيرت افزايي کنيد.
قرائتي آب و هواي استان چهارمحال و بختياري را نعمتي الهي دانست و افزود: نعمت بيشتر، تکليف انسان را بيشتر مي کند و مردم اين استان نسبت به ساير استان هايي که آب و هواي گرم و خشک دارند وظيفه بيشتري بر عهده داشته و بايد مطالعه خود را افزايش دهند.
وي به مطالعه روزانه 30 دقيقه تاکيد کرد و خاطر نشان کرد: مطالعه يک دوره کامل از تفسير قرآن و کتب تفاسير شهيد مطهري بسيار لازم و ضروري است و بايد در مطالعه روزانه افراد قرار بگيرد.
به گزارش سامانِ بـرتـر، در حاشيه کارگاه يک روزه اصول و ضوابط نظارت تخصصي بر برنامه هاي فرهنگي بسيج در سال جاري، با حضور پاسداران و بسيجيان شهرستان بن و سامان، در مجتمع فرهنگي تفريحي کوثر ناحيه مقاومت شهرستان سامان برگزار شد.
انتهای پیام/
منبع: زنگ خبـر

 

http://s3.picofile.com/file/8203117718/IMG_6503.JPG
 http://s3.picofile.com/file/8203117742/IMG_6506.JPG
http://s3.picofile.com/file/8203117768/IMG_6507.JPG

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *