۰

علمی / کل اخبار

پیش‌بینی ورود 120 هزار گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر به شهرستان سامان

جولای 15, 2015 در 01:34 توسط

فرماندار شهرستان سامان از تشکیل ستاد اسکان و خدمات سفر این شهرستان در 12 کار گروه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای گردشگران و مسافران تعطیلات عید سعید فطر انجام شده است.

IMG_2227 (Copy)

به گزارش سامانِ بـرتـر، سعید صالحی در سومین نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان سامان که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر برگزار شده بود افزود: 30 ویلا و 50 باغ ویلا با نظارت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، 80 واحد آموزشگاهی و اردوگاه آموزش و پرورش، اردوگاه‌ کوثر، اردوگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) و اردوگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران در این شهرستان، آماده پذیرایی از مسافران هستند.

وی، با اشاره به روان‌سازی ترافیک این شهرستان با احداث جاده روستای ایل بیگی به شوراب صغیر، اضافه کرد: به منظور تأمین رفاه مسافران اقداماتی از قبیل ایجاد مکان های تفریحی، کمپ های استراحت با حمایت جمعیت هلال احمر، تأمین ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز آنان هم انجام شده است.

به گفته صالحی، نبود امکانات و زیرساخت‌های رفاهی از جمله هتل، مکان‌های اقامتی و سوئیت با نظارت مناسب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان در حوزه گردشگری است.

فرماندار شهرستان سامان، حاشیه رودخانه زاینده رود، روستاهای یاسه چای، هوره، سوادجان و چلوان و همچنین پل تاریخی زمانخان، پل کاهکش و پل صادق آباد را از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *