۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار / ورزشی

باشگاه قایق رانی رفتینگ زنده رود در سامان افتتاح خواهـد شد

می 22, 2015 در 01:47 توسط

همزمان با ماه شعبانیه، باشگاه قایقرانی رفتینگ زنده رود در شهرستان سامان افتتاح خواهد شد.

Hoseein Asgari

به گزارش سامانِ بـرتـر، حسین عسگری دبیر هیات قایقرانی رفتینگ زنده رود سامان در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر از افتتاح باشگاه رفتینگ زنده رود در شهرستان سامان خبر داد و افزود: ثبت نام از دوره های مقدماتی قایقرانی رفتینگ در شهرستان سامان با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و فدراسیون قایقرانی کشور تا 5 خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

عسگری در ادامه افزود: چند باشگاه مشابه نیز در حال مراحل اخذ مجوز برای فعالیت قایقرانی در شهرستان سامان می باشند.

به گزارش سامان بـرتـر و به نقل از مهـر، آب شدن برف هاي ارتفاعات زاگرس در چهارمحال و بختياري موجب پرآب شدن رودخانه زاينده رود شده و اين رودخانه را به يکي از پر خروش ترين رودخانه هاي کشور تبديل کرده است.

جدا از وجود حجم بالايي آب در رودخانه، زاينده رود هم اکنون به زيباترين رودخانه منطقه تبديل شده است و مسافران بسياري را به سمت خود کشانده است.

رودخانه زاينده رود در چهارمحال و بختياري در شهرستان سامان جريان دارد و اين منطقه به علت وجود رودخانه و باغات گسترده ميوه مهمترين قطب گردشگري استان چهارمحال و بختياري است که سالانه شمار زيادي مسافر و گردشگر به اين شهرستان سفر مي کنند.

خروشان شدن روخانه زاينده رود در پي آب شدن برف هاي ارتفاعات و بارش باران زمينه را براي برگزاري مسابقات رفتينگ( قايقراني در آبهاي خروشان) در اين روخانه فراهم کرده است به طوري که طي هفته آينده مسابقات رفتينگ کشوري در اين رودخانه برگزار مي شود.

که در این خصوص پیشتر سعید صالحی اردلی فرماندار شهرستان سامان نيز اظهار داشت: شهرستان سامان قابليت بالايي در حوزه گردشگري دارد.

صالحی اردلی ادامه داد: برگزاري جشنواره ها و مسابقات ورزشي نقش مهمي در معرفي و ورود مسافر و گردشگر دارد و اين امر، زمينه را براي سرعت بخشي به توسعه منطقه فراهم مي کند.

وي بيان کرد: هم اکنون رودخانه زاينده رود يکي از بهترين و استاندارد ترين رودخانه ها براي برگزاري مسابقات رفتينگ در کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان ادامه داد: بايد از اين پتاسيل ها به نحو احسن استفاده شود تا سرعت، توسعه و پيشرفت منطقه در پي ورود مسافر و گردشگر و ورزشکار شتاب بگيرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *