۰

کل اخبار / ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری: شهرستان سامان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوب ورزشی است

آوریل 30, 2015 در 10:20 توسط

عبدالرحمن قاسمی در اولین نشست شورای اداری شهرستان سامان در سالجاری، شهرستان سامان را دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در راستای توسعه توریسم خواند.

ghasemi1[1]

به گزارش سامانِ بـرتـر، عبدالرحمن قاسمی مدیر کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری در اولین نشست شورای اداری شهرستان سامان در سالجاری، شهرستان سامان را به عنوان یکی از مناطق توسعه یافته توریسم در کشور در راستای ایجاد نشاط، کسب درآمـد، اشتغال خواند.

وی به ورزش پرطرفدار رفتینگ در شهرستان سامان اشاره کرد و اذعان داشت: گسترش این ورزش در شهرستان سامان بسیار مفید خواهد بود چرا که حمایت بخش خصوصی لازمه آن است.

قاسمی با بیان اینکه شهرستان سامان در کشورمان تنها مکان به جهت وجود پتانسیل و اجرای مسابقات رفتینگ است افزود: استان چهار محال و بختیاری با وجود ارتفاعات و نیز آب و هوایی مناسب می توان در این استان و شهرستان رشته های ورزشی دیگری از قبیل: رشته های هوایی پارگرایدرو و رشته های جذاب دیگر ورزشی راه اندازی نمود.

وی به بازدید وزیر ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک به استان چهار محال و بختیاری خبر داد و افزود: با نگرش وزیر ورزش و جوانان که در سفر پیش به استان داشتند از وجود ظرفیت های موجود در ورزش سامان آشنایی کامل داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری در ادامه افزود: شهرستان سامان در حوزه ورزشی در سطح استان مظلوم واقع شده که با افزایش ایجاد امکانات ورزشی و تفریحی، می توان نگرش خوبی را در مباحث ورزش سامان، شناسایی ورزشکاران و افراد خیر داشت.

قاسمی پائین بودن سرانه ورزش شهرستان سامان را نسبت به استان یادآور شد و افزود: در پیشبرد و افزایش سرانه ورزشی در شهرستان سامان، باید خیرین و مشارکت بخش خصوصی را در این راستا جذب نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *