۰

علمی / کل اخبار

برگزاری ششمین المپیاد دانش آموزی نانو به میزبانی شهرستان سامان + فیلم

آوریل 25, 2015 در 10:15 توسط

ششمین المپیاد دانش آموزی علوم و فن آوری نانو همزمان با سراسر کشور، در استان چهارمحال و بخیتاری به میزبانی شهرستان سامان برگزار شد.

Azmoon Nano

به گزارش سامانِ بـرتـر، رئیس مرکز پژوهشکده رازی شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، اظهارکرد: ششمین المپیاد علوم و فن آوری نانو همزمان با سراسر کشور، در چهارمحال و بختیاری به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان سامان و با حضور 140نفر از دانش‌آموزان سراسر استان برگزار شد.

حمیرا داوودی تعداد نفرات شرکت کننده در این آزمون از شهرستان سامان را 90 نفر دانست و گفت: نفرات راه یافته در این آزمون شهریور ماه امسال در یک اردوی عملیاتی 14 روزه به تهران اعزام خواهند شد.

به گفته وی، نفرات برگزیده در این آزمون عضو باشگاه نانو خواهند شد و از طرف نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

رئیس پژوهشکده رازی شهرستان سامان راهیابی دو نفر از دانش‎آموزان سامانی به مرحله کشوری جشنواره فناوری نانو را یادآور شد و افزود: این دانش‎آموزان در دفاعیه نهایی مرحله کشوری این جشنواره، روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 اردیبهشت‌ماه جاری در شهرستان نور استان مازندران به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *