۰

نماز جمعه

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (23 آبان ماه 1393) + دانلود فایل صوتی

نوامبر 14, 2014 در 15:07 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه، امروز در مصلی نماز جمعه مسجد جامع سامان برگزار شد.

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (2 آبان ماه 1393)

به گزارش سامان بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میردامادی در ابتدای خطبه نماز جمعه نمازگذاران را به تقوای الهی، ترک محرمات و وظایف دینی و شرعی دعوت کرد.

وی در مهمترین خطبه های این هفته نماز جمعه، به مذاکرات 1+5 در مسقط پایتخت عمان اشاره کرد و دوگانگی، تعصب و زیاده خواهی های آمریکای جنایتکار را در قبال این مذاکرات بی اثر دانست..

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان در سخنانی انتصاب به جای «محمد سرافراز» را به عنوان رئیس رسانه ملی تبریک گفت و ضمن اشاره به فعالیت های خطیر وی در معاونت برون مرزی رسانه ملی و راه اندازی شبکه های برون مرزی صدا و سیما، این انتصاب را تحول دیگر در رسانه ملی عنوان کرد و از زحمات بی بدلیل مهندس ضرغامی ریاست پیشین رسانه ملی تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین به نقش سازنده صدا و سیما در کشور و تحول آن در برقراری امنیت، فرهنگ، اقتصاد و دیانت اشاره کرد و رسالت و جایگاه این رسانه را در جهان بسیار مهم ارزیابی کرد.

میردامادی در خطبه های دیگری، به سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط اسرائیل جنایتکار اشاره کرد و تصریح کرد: اسرائیلی ها همچنان به دنبال آن هستند که آثار مقدس این مسجد را از بین ببرند و آن را به نابودی بکشانند.

وی در همین زمینه افزود: امیدواریم انتفاضه دیگری در راه باشد که نتیجه آن منجر به این باشد که اسرائیل به زانو در آید.

امام جمعه شهرستان سامان در بخش دیگری از سخنان خود به صنایع مزاحم و نیمه مزاحم در شهرستان سامان اشاره کرد و افزود: این صنایع باعث آزار و اذیت شهروندان در سطح شهرستان شده است که امیدواریم با قول شهردار سامان بزودی این صنایع به مکان ویژه ای که در دست ساخت است انتقال پیدا کنند.

دانلود فایل صوتی خطبه های اول و دوم نماز جمعه شهرستان سامان (23 آبان ماه 1393)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *