۰

نماز جمعه

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (16 آبان ماه 1393)

نوامبر 7, 2014 در 14:24 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه، امروز در مصلی نماز جمعه مسجد جامع سامان برگزار شد.

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (2 آبان ماه 1393)

به گزارش سامان بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میردامادی در ابتدای خطبه نماز جمعه نمازگذاران را به تقوای الهی، ترک محرمات و وظایف دینی و شرعی دعوت کرد.

ایشان در خطبه های این هفته نماز جمعه به روز  ملی کیفیت اشاره کرد و با بیان اینکه کیفیت در تمامی امور باید با استحکام باشد تصریح کرد: سعی کنیم در امور کارهایی که می خواهیم آن را انجام دهیم کیفیت آن را به دقت بررسی کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان در ادامه خطبه ها، به هفته کتاب و کتابخوانی  اشاره کرد و با اهمیت نمودن آن را در منظر اسلام گفت: قرآن کریم به قلم، عظمت و بزرگی کتاب که در بردارنده تجربیات علوم بشری در اسلام است قسم یاد کرده و ما نیز باید به این دستور الهی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی در این راستا به عدم وجود کتابخانه بزرگ و استاندارد در سطح شهرستان سامان اشاره کرد و از مسئولین و مردم خیر خواست در جهت احداث این مهم همکاری و همیاری نمایند تا همه اقشار مختلف این شهرستان، از این کتابخانه بهره مند شوند.

ایشان در ادامه خطبه های این هفته از تمامی دست اندرکاران و هیات مدیران مساجد و حسینه های شهرستان سامان به جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه محرم تشکر و قدردانی کرد و اجرای این برنامه ها را به جهت زنده نگاه داشتن تعظیم شعایر دین مبین اسلام عنوان کرد.

وی همچنین از تمامی عزادارن حسینی که هم در نماز ظهر عاشورا و هم در روز ملی عاشورائیان استکبار ستیز در مصلی مسجد جامع سامان شرکت کرده بودند تشکر و قدردانی نمود.

میردامادی در پایان به روز 13 آبان ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار، تبعید حضرت امام خمینی (ره) و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از دانش آموزان در سال 1357 اشاره کرد و برگزاری این مناسبت ها را در روز عاشورا، برخواسته الگوی عاشورائیان استکبار ستیز عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *