۰

نماز جمعه

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (9 آبان ماه 1393)

اکتبر 31, 2014 در 21:37 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه، امروز در مصلی نماز جمعه مسجد جامع سامان برگزار شد.

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (9 آبان ماه 1393)

به گزارش خبرنگار سامان بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میردامادی در ابتدای خطبه نماز جمعه نمازگذاران را به تقوای الهی، ترک محرمات و وظایف دینی و شرعی دعوت کرد.

ایشان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر علامه آیت الله طباطبایی مفسر کبیر قرآن کریم، به ویژگی های بارز این عالم ربانی اشاره کرد.

خطیب جمعه شهرستان سامان به برگزاری عزاداری بزرگ مردم شهرستان سامان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و از مردم و هیات های عزاداری خواست با هماهنگی و همکاری یکدیگر این مراسمات را همچون سال های گذشته پرشور تر و منسجم تر برگزار کنند.

وی در ادامه خطبه ها به تفرقه اندازی دشمنان در ایران و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام قصد نابودی اسلام و جامعه اسلامی را دارند که نمونه ی آن گروهک تروریستی داعش است که دشمنان لقب حکومت جامعه اسلامی را نام نهادند و قصد دارند این با این تفسیر ننگ، جامعه اسلامی را به نابودی بکشانند.

میردامادی در ادامه گفت: ما نباید به دشمنان اسلام اجازه تخطی و نفوذ به جامعه اسلامی و بشریت را بدهیم تا دشمنان به اسم و نام دولت اسلامی، در این زمینه معتکف شوند.

امام جمعه شهرستان سامان در بیانات دیگری از خطبه های این هفته، به دقت مردم در ادای نذر و نذورات در این ماه اشاره کرد و اذعان داشت: مردم باید نذورات خود را با دقت بیشتری اداء کنند و سعی کنند نذورات خود را به سمت مسایل فرهنگی پیش ببرند و جایی آن را اداء کنند که اثر فرهنگی در جامعه را در بر داشته باشد و حتی الامکان از اسراف و تبذیر در آن جلوگیری کنند و آن را به صورت صحیح و کارشناسی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *