۰

نماز جمعه

خطیب موقت سامان: حجاج ایرانی مواظب رفتار و کردار خود در عربستان باشند

سپتامبر 12, 2014 در 21:55 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حبیب اله شاهسون در مصلی نماز جمعه شهرستان سامان برگزار شد.

IMG_6104 (Copy)

به گزارش خبرنگار سامان بـرتـر، شاهسون امام جمعه موقت شهرستان سامان در خطبه های اول نماز این هفته نمازگذاران را به تقوای الهی و ترک محرمات، انجام وظایف شرعی و دینی دعوت کرد.

امام جمعه موقت شهرستان سامان در ادامه سخنان خود به مسائل مهم و رویدادهای کشور و جهان اشاره کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ذیحجه نکاتی را در پیرامون رفتار و رابطه زائرین خانه خدا در عربستان سعودی بیان کرد.

وی با اشاره به این نکته با بیان اینکه زائرین به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران وارد عربستان سعودی می شوند تصریح کرد: همه زائران ایرانی باید رفتار و کردار شیعه پسند خود را به صورت مطلبوب در راس زائرین کشور های جهان قرار داده و آن را حفظ کنند تا مبادا کشورهای جهان نسبت به رفتارهای حجاج ما برخوردی دور از شان آنها نشان دهند و یا حتی به شیعه بودن آنها توهین و یا هتاکی شود.

خطیب موقت سامان به روز 17 شهریور ماه امسال، روز عمل جراحی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان تهران اشاره کرد و بازتاب خبر عمل جراحی ایشان را در راس تیتر خبرهای جهان عنوان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت مقابله با شایعات احتمالی و مطرح کردن مطالب غیر واقعی توسط برخی از افراد قبل از ورود به اتاق عمل، از طریق رسانه ملی به مردم اعلام کردند که این یک عمل جراحی ساده است، این دلیل بر آن نیست که مردم برای ما دعا نکنند ولی جای نگرانی نیست.

شاهسون همچنین در ادامه سخنان خود به نمونه بارز صفت اخلاق منش در رهبر معظم انقلاب اسلامی مصادق بارز خطبه 249 کتاب نهج البلاغه امیر المومنان علی (ع) اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی قبل از عمل جراحیشان، شرایط مطلوبی را برای بیماران در بیمارستان در نظر گرفته بودند که عیادت از ایشان باعث آزار و اذیت سایر بیماران در بیمارستان نشود.

وی در پایان با آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خطبه این هفته نماز جمعه را به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *