۰

نماز جمعه

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (7 شهریور ماه 1393) + تصاویر

آگوست 30, 2014 در 00:27 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه به امامت حضرت حجت الاسلام سید احمد میردامادی در مصلی مسجد جامع شهرستان سامان برگزار شد.

IMG_0017 (Copy)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سامان بــرتـــر»، حجت الاسلام سید احمد میردامادی امام جمعه شهرستان سامان در خطبه های اول نماز جمعه، نمازگزاران را به تقوای الهی، ترک محرمات، انجام وظایف شرعی، اجتماعی و فردی سفارش کرد.

امام جمعه شهرستان سامان در خطبه های این هفته نماز جمعه یاد و خاطره شهداء، اموات، درگذشتگان به خصوص شهیدان رجایی و باهنر، شهید قدوسی، شهید مدنی را گرامی داشتند و از خداوند منّان برای این عزیزان علو درجات مسئلت کردند.

ایشان در ادامه سخنان خود میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را گرامی داشت و به ویژگی هایی بارزی از شان و شخصیت این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: هر ساله روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) را روز دختر نامیدند زیرا که دختر دارای روح و عواطف احساساتیست و خانواده ای که اولین فرزند آنها دختر باشند خداوند رحمت را بر آن خانواده بیشتر نازل می کند.

وی به هفته دولت اشاره کرد و خدمات ارزنده دولت فعلی را مورد تقدیر قرار داد و در این زمینه توصیه هایی که اخیراً رهبر معظم انقلاب با دولتمردان داشتند اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به انسجام و اتحاد بین یکدیگر تاکید فراوان دارند و حاشیه سازی هایی که بین مردم و مسئولین ایجاد می شود را از بین ببرند و اتحاد را در این زمینه استوار نگاه دارند.

میردامادی در ادامه سخنان خود به نمونه بارز این اتحاد و انسجام در بین کشورهایی چون غزه اشاره کرد و غزه را نماد و ویژگی این صفت والا عنوان کرد و تصریح کرد: مردم شجاع، غیور و با صبور غزه بودند که با صلابت و استواری خود در جنگ نابرابر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شدند که این پیروزی چیزی جز ننگ و نابودی برای عاملین جنگ که اسرائیل غاصبگر و در راس آن آمریکای جنایتکار باشد نبوده است. لذا این پیروزی قهرمانانه و شجاعانه مردم غیور غزه را به همه مسلمین جهان تبریک عرض می نمائیم.

امام جمعه شهرستان سامان به آشکار شدن  یکی از جدیدترین عامل جاسوسی اسرائیل در کشورمان اشاره کرد و تصریح کرد: به حمدالله با شجاعت و هوشیاری غیور مردان نیروی زمینی سپاه توانستیم این پهباد جاسوسی اسرائیلی را که قصد نفوذ به مراکز هسته ایران را داشت شناسایی کنیم و لکه نگینی بر پیشانی اسرائیل بزنیم. فلذا این شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است که واقعا برای آنان مرگ آفرین خواهد بود و ما افتخارمان این است که افکار عمومی جهان در پی نابودی این مستکبرین هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *