۰

نماز جمعه

بیانات خطیب نماز جمعه شهرستان سامان (31 مردادماه 1393) + دانلود تصاویر

آگوست 22, 2014 در 23:09 توسط

نماز عبادی سیاسی روز جمعه به امامت حضرت حجت الاسلام سید احمد میردامادی در مصلی مسجد جامع شهرستان سامان برگزار شد.

IMG_5772 (Copy)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سامان بــرتـــر»، حجت الاسلام سید احمد میردامادی امام جمعه شهرستان سامان در خطبه های اول نماز جمعه، نمازگزاران را به تقوای الهی، ترک محرمات، انجام وظایف شرعی، اجتماعی و فردی سفارش کرد.

امام جمعه شهرستان سامان در خطبه های این هفته نماز جمعه یاد و خاطره شهداء، اموات، درگذشتگان به خصوص روحانی مبارز شهید اندرزگو ، شهدای گمنام و شهدای شهرستان سامان: شهید سهراب صفاری، شهید سهراب شیخ و شهید نعمت الله احمد پور را گرامی داشت و از خداوند منّان برای این عزیزان علو درجات مسئلت کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سامان با اشاره به روز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: در ترویج دین اسلام و مکتب الهی و اهل بیت (ع) ما مدیون امامان چهارده معصوم (علیهم السلام) و قرآن کریم هستیم و مدیون تر از همه به مکتب های حضرت امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) هستیم. زیرا اگر تربیت شاگردان آنها نبود دین اسلام پا برجا نبود و معارف و تفسیری در اسلام جایگاهی نداشت. به همین دلیل است که امام خمینی (ره) در وصیت نامه الهی – سیاسی خود به امام جعفر صادق (ع) به عنوان رئیس مذهب تشیع افتخار کردند .

وی به فرا رسیدن شهادت دولتمردان مکتبی تاریخ، شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و ضمن تبریک پیشاپیش هفته دولت، اذعان داشت: دولت فعلی خدماتی که برای مردم انجام داده است باید به مردم اطلاع رسانی کند. وی به پروژه عظیم مسکن مهر توسط دولت اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات مهم دولت به مردم، پروژه مسکن مهر بود که این مهم، مسئله کم در جامعه کنونی ما نیست!.

در این راستا امام جمعه شهرستان سامان به جلسه نشست شورای اداری شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ها و درمانگاه هایی که در سابق به مردم خدمات دهی می کردند اکثراً با نارضایتی مردم پیش رو بودند و لذا در حال حاضر می بینیم این مشکلات و کمبود ها در جامعه کنونی ما کمی رفع شده و خدمات به نحو شایسته تری به مردم ارائه می شود. لذا ما باید قدردان دولتمردان باشیم و مسئولین نظام هم کرامت مردم و تکریم ارباب رجوع ها را مد نظر داشته باشند و خدمات انجام شده را به نحو مطلبوب به مردم انعکاس دهند تا عشق و علاقه مردم به دولتمردان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رونق بیشتری داشته باشد.

ایشان به هفته حج و زیارت اشاره کرد و تصریح کرد: حج یک اصل عبادی و همه جانبه است که عبادات مالی، جانی، زبانی و… را در پی دارد. به همین دلیل است که خداوند متعال همه عبادات را در چارچوب حج عمره قرار داده است.

امام جمعه سامان در بخش دیگری از سخنان خود به کنگره عظیم حج در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: این اتحاد و شور مسلمانان جهان است که هر ساله با ذکر «اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک» در مسجد الحرام طنین انداز می شود و حجاج با زبان های گویا ذکر خداوند کریم را سبحان می گویند.

وی در پایان سخنان خود  به اتحاد و انسجام مسلمانان در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: بعضی از دشمنان اسلام در صدد تفرقه افکنی در بین مسلمانان جهان هستند و اهداف آنها ایجاد تضاد در دین و مذهب اسلام است. از این رو وزارت اطلاعات با تعطیلی برخی از شبکه های ماهواره ایی که بین مسلمانان جهان و مذهب تشیع تضاد و تفرقه افکنی ایجاد می کردند را تعطیل کردند. در همین راستاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تاکید فراوان دارند.

شاان ذکر است در بین الصلاتین نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه، نمازگذاران خداجوی شهرستان سامان در سوگ شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با مداحی مداح اهل بیت (ع)، آقای نوربخش به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر گوشه هایی از تصاویری نماز جمعه این هفته شهرستان سامان را جهت دانلود مخاطبین قرار داده است.

دانلود کامل تصاویر (حجم دانلود 21/593 کیلو بایت)

تعداد عکس جهت دانلود:   24 عدد

http://s5.picofile.com/file/8136515976/IMG_5854_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8136516234/IMG_5858_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8136516484/IMG_5864_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8136516600/IMG_5872_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8136516692/IMG_5873_Copy_.Png

http://s5.picofile.com/file/8136516768/IMG_5878_Copy_.Png

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *