۰

نماز جمعه

پیام دعوت ستاد انتفاضه و قدس شهرستان سامان در راهپیمایی روز جهانی قدس

جولای 22, 2014 در 00:12 توسط

ستاد انتفاضه و قدس شهرستان سامان برای حضور مردم همیشه در صحنه سامان و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای صادر فرمود.

ghods_by_asr_entezar

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سامان برتر، متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم:

روز قدس، روز بازتاب خشم خروشان مردمان ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روزه گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و استکبار جهانی است.

اینک ملت مومن، انقلابی و روزه دار ایران اسلامیدر برهه ای که نظام سلطه و استکبار جهانی با فتنه انگیزی در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف اسلام و جبهه بیداری اسلامی را دارد، با شناخت درست و درک لحظه ها و بصیرت مندی خود پرشورتر از سال های قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام، همصدا و همدل با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامیخواهند خروشید و فریاد آزادی قدس شریف را سرخواهند داد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال (جمعه سوم مردادماه) در سراسر شهرستان و به صورت ویژه و متمرکز این مراسم در مرکز شهرستان و مرکز بخش زاینده رود و روستاهای تابعه شهرستان سامان از مسیرهای اعلام شده برگزار خوهد شد.

این مراسم در مرکز شهرستان «ساعت 11 صبح» از حسینه صاحب الزمان (عج) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

ستاد انتفاضه و قدس شهرستان سامان از عموم مردم مومن و روزه دار دعوت می نماید تا با حساس مسئولیت و با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند امام راحل عظیم الشان (ره) ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) پاسخ دندان شکن به زمزمه های بدخواهان و کج اندیشان، ندای آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه مسلمین را سرداده و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنند.

از طرف: (مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان، امام جمعه شهرستان سامان و فرماندار شهرستان سامان)

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *