اِلمان اسب، ورودی شهر سامان را پیشواز نوروز برد
مارس 20, 2026 در 19:30 توسط زهرا صحرانشین سامانی
شهردار سامان گفت: در آستانه سال نو و با هدف استقبال از بهار طبیعت، اِلمان زیبای اسب، نمادی از روحیه پویایی و علاقهمندی به ورزشهای سوارکاری، در ابتدای ورودی شهر سامان از سمت جاده ذوب آهن نصب شد.
به گزارش خبرنگار سامانِبرتر، بیژن سنائی سامانی اظهار داشت: این اِلمان که پیشتر برای راهاندازی پیست اسبسواری شهر سامان طراحی شده بود، با چشماندازی نو برای زیباسازی منظر شهری و همافزایی با پروژههای ورزشی، در مکانی استراتژیک جانمایی گردید.
وی افزود: “محل استقرار پیست اسبسواری در ابتدای ورودی شهر، جنب ساختمان هلالاحمر، موقعیت ایدهآلی را برای نصب این المان فراهم آورد. ما بر این باوریم که این نماد، علاوه بر زیباسازی ورودی شهر برای نوروز، پیامآور نشاط و معرفیکننده پتانسیلهای گردشگری و ورزشی سامان در سال پیش رو خواهد بود.”
شهردار سامان ادامه داد: نصب این اِلمان، گامی نو در جهت تکمیل زیرساختهای فرهنگی و ورزشی شهر سامان و ایجاد فضایی دلنشینتر و سرزندهتر برای شهروندان و مسافران در آغاز سال جدید محسوب میشود./ سامانِبرتر
انتهای پیام/۸۰۴۷۶/
برچسبها:اسب, شهرداری, گردشگری
