۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۶۲ طرح عمرانی در شهرستان سامان افتتاح و اجرایی شد

فوریه 17, 2024 در 07:20 توسط

۶۲ طرح عمرانی شامگاه سه‌شنبه با حضور غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان به صورت نمادین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری شهرستان سامان گفت: امروز با اعتباری بالغ بر ۹۵۳ میلیارد ریال، ۵۶ طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۶ طرح دیگر نیز آغاز شد.

وی افتتاح طرح هادی روستایی، بازسازی و نوسازی قنوات، توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی، مرکز بهداشت، مدرسه‌های خیرساز، رفع نقاط حادثه خیز، احداث تصفیه خانه، ایجاد زیرساخت ناحیه صنعتی بادام، گلخانه، تولید بسته بندی خشکبار، ساختمان دهیاری، سالن ورزشی، رفع افت ولتاژ شهری را از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان سامان عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست بر ضرورت اجرا و تکمیل فیبر نوری شهرستان سامان به عنوان طرحی ماندگار و مدرن تاکید کرد.

وی تکمیل آسفالت‌، سامان دادن مسیل‌ها، ایجاد بازارچه در شهرها با هدف تنظیم بازار و همچنین ایجاد زیرساختی برای فروش محصولات صنایع دستی، اجرای شبکه گاز گلخانه، احداث دامداری و اصلاح شبکه گازی مسکن مهر را از جمله طرح‌های مهم در دست اجرای شهرستان سامان عنوان کرد.

حیدری با تاکید بر احداث شهرک بادام در شهرستان سامان گفت: با احداث شهرک بادام و فراهم شدن زمینه فعالیت ۷۰ واحد در این شهرک، زنجیره تولید تکمیل و از خام فروشی پیشگیری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای نهضت ملی مسکن اضافه کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده ۲۴۰ هکتار زمین در شهرستان سامان در حاشیه روستاها برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *