۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

بهره‌مندی ۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سامان از اینترنت پرسرعت

ژانویه 19, 2024 در 23:39 توسط

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: با احداث سایت روستای چم‌جنگل در شهرستان سامان ۸۰ خانوار این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند و پوشش ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سامان نیز ۱۰۰ درصد شد.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، مرتضی بلالی با اعلام این خبر اظهار داشت: سایت جدید همراه اول در روستای چم‌جنگل با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی احداث شد.

وی افزود: شهرستان سامان ۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که با احداث سایت جدید چم جنگل، کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به اینترنت نسل چهارم مجهز شدند و پوشش ۱۰۰ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان ایجاد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به تاثیر اینترنت بر سطح رفاه اقتصادی روستاها و عدالت ارتباطی، گفت: با اتصال کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سامان به اینترنت پرسرعت نسل چهارم جذب گردشگر با معرفی روستاهای زیبای این شهرستان چندین برابر خواهد داشت و همین امر تاثیر زیادی در بالا رفتن سطح معیشت مردم، رفاه اقتصادی و مهاجرت معکوس دارد./ سامانِ‌‌برتر

انتهای پیام/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *