۰

کل اخبار

مرمت پُل تاریخی هوره شهرستان سامان در دستور کار قرار گرفت

نوامبر 30, 2023 در 12:15 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: عملیات اجرایی مرمت و بهسازی پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره این شهرستان در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختنیاری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر تأکید کرد: در بازدید میدانی و جلسه شورای ترافیک بخش زاینده‌‎رود شهرستان سامان درخصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی آغاز عملیات بهسازی و مرمت پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: در صورت شروع عملیات اجرایی این طرح، پُل یک تا دو ماه مسدود و مسیر جایگزین و دسترسی مردم به شهر هوره شهرستان سامان و برعکس از جاده سوادجان و دشتی امکان‌پذیر می‌شود.

گنجعلی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد قبل از آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی پُل تاریخی تمام‌سنگی هوره شهرستان سامان نسبت به رفع موانع و مشکلات جاده منتهی به روستای سوادجان از سمت پُل هوره و همچنین ورودی روستای دشتی از سوی دستگاه‌های اجرای مرتبط اقدام و پیمانکار در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پایان کار اقدام کند.

وی یادآور شد: زمان شروع مرمت و بهسازی پُل هوره شهرستان سامان و همچنین مسدود شدن این مسیر به‌زودی از طریق رسانه‌های خبری به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *