۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۶ کیلومتر از محور هوره به تیران آماده بهره‌برداری شـد

اکتبر 31, 2023 در 19:49 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان از زیرسازی ۶ کیلومتر از محور هوره به تیران اصفهان خبر داد و گفت: بزودی با آسفالت این محور از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جاده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی افزود: محور هوره به شهرستان تیران استان اصفهان ۱۲ کیلومتر است که از این میزان ۹ کیلومتر در محدوده شهرستان سامان و سه کیلومتر در محدوده شهرستان تیران قرار دارد.

وی ادامه داد: از ۹ کیلومتر واقع شده در شهرستان سامان ۶ کیلومتر به صورت خیری و با اختصاص اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال (۷۰ میلیارد تومان) زیرسازی شده است و سه کیلومتر دیگر این محور باقی مانده است.

گنجعلی با بیان اینکه با افتتاح محور جدید هوره به تیران مسیر ارتباطی چهارمحال و بختیاری و اصفهان ۲۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود، تصریح کرد: برای این طرح در مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان جاده ارتباطی سامان به قراقوش را از دیگر طرح‌های مهم راهسازی این شهرستان برشمرد و گفت: این طرح در سالجاری به مرحله اجرا رسیده است که برای آن ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال (۲۷۰ میلیارد تومان) اعتبار تخصیص داده شده و با توجه به اینکه مجوز ماده ۲۳ دارد از اعتبارات ملی برخوردار است.

وی از اجرای عملیات آسفالت معابر اصلی چهار روستای صادق‌آباد، یاسه‌چای، گرمدره و مارکده در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان خبر داد و گفت: این عملیات ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده که از محل اعتبارات دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *