۰

حوادث / کل اخبار

وقوع ۳ حادثه جاده‌ای با ۸ مصدوم در شهرستان سامان

سپتامبر 6, 2023 در 09:15 توسط

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، عصر روز گذشته به دنبال دریافت خبری مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید با سمند در محور سامان به پل زمانخان، به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات‌ این شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه ۶ مصدوم داشت و امدادگران پس ارزیابی صحنه، اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت را برای ۲ مصدوم انجام دادند و به مرکز درمانی انتقال دادند و چهار مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مثنوی اضافه کرد: گزارش حادثه دیگری مبنی برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری در ابتدای بلوار معلم دریافت شد و نیروها امدادی به محل اعزام شدند و پس ارزیابی صحنه برای یک مصدوم اقدامات پیش بیمارستانی صورت گرفت و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی عنوان کرد: همچنین برخورد موتور سیکلت با گاردریل در سه راهی چمزین منجر به مصدومیت یک نفر شد و بعد از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، امدادگران این مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *