۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۳۰۰ میلیارد ریال برای جاده خروجی شهر سامان به سمت پل زمانخان تخصیص یافت

آگوست 26, 2023 در 08:50 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای جاده خروجی شهر سامان به سمت پل زمانخان تخصیص پیدا کرد.

محمدتقی گنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌برتر اظهار داشت: تکمیل جاده خروجی شهر سامان به سمت پل زمانخان از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه راه‌های این شهرستان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی شهرستان سامان در دولت سیزدهم افزود: پیگیری تکمیل ساختمان فرمانداری این شهرستان از سال گذشته انجام شد که تاکنون از ۳۰ به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده و در سال‌جاری ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جدید اختصاص یافته است.

گنجعلی افزود: برای ادامه ساخت فرهنگسرای شهر سامان که در ۱۲ سال گذشته اعتبار قابل‌توجهی نداشته است، اما امسال ۹۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی یادآور شد: مجتمع دامپروری سامان نیز در آستانه واگذاری زمین در سطحی به وسعت بیش از ۴۰ هکتار قرار دارد و کارهای پشتیبانی و خدماتی این طرح مهم انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت شهرک صنعتی تخصصی بسته‌بندی بادام سامان به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و امیدواریم در روزهای آینده روند واگذاری زمین‌های آن آغاز شود.

گنجعلی با اشاره به برگزاری ۲۵ ویژه‌برنامه مختص هفته دولت در شهرستان سامان گفت: به مناسبت این هفته ۲۷ طرح با بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *