۰

حوادث / کل اخبار

جان باختن کودک ۳ ساله هوره‌ای بر اثر آتش‌سوزی

جولای 30, 2023 در 07:20 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان از فوت کودک سه ساله که روز جمعه در آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی بر اثر انفجار سیلندر گاز در هوره مرکز بخش زاینده‌رود این شهرستان دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

محمدتقی گنجعلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سامانِ‌برتر افزود: در این حادثه، کودکان ۲ قلو دچار مصدومیت شدید سوختگی شده بودند، که هم‌اکنون یکی از کودکان در بیمارستان بستری است که به دلیل بالا بودن درصد سوختگی، حال عمومی مناسبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی به این کودکان توسط تکنسین‌های اورژانس از محل درمانگاه شهر هوره با ۲ دستگاه آمبولانس انجام شد و مصدومان به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند، گفت: به دلیل بالابودن درصد سوختگی یکی از کودکان صبح  امروز فوت کرد.

رییس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه امدادرسانی به کودکان حادثه دیده پس از اعلام حادثه به مرکز اورژانس از طریق اورژانس هوره انجام شد، گفت: پس از تماس با مرکز ۱۱۵ و اعلام حادثه تکنیسن‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که در همان حین، تماسی مبنی بر اینکه کودکان توسط اشخاص و خانواده به درمانگاه اعزام شدند به مرکز ۱۱۵ برقرار شد.

محمود شمسی‌پور افزود: تکنسین‌های اورژانس در طول مسیر، به محل حادثه از این امر مطلع و به درمانگاه اعزام شدند و آنان را به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *