۰

کل اخبار

بهسازی جاده هوره به قلعه موسی‌خان در دستور کار قرار گرفت

می 26, 2023 در 06:22 توسط

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت جاده هوره مرکز بخش زاینده‌رود شهرستان سامان به قلعه‌موسی‌خان استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، روح‌الله غلامی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات راه‌های بخش زاینده‌رود شهرستان سامان تاکید کرد: بهسازی و روکش آسفالت این جاده به‌طول ۱۲ کیلومتر با ۷۰ میلیارد ریال انجام و قطعه نخست آن به‌طول چهار کیلومتر امسال عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت جاده سامان به روستای چم‌عالی به‌طول چهار کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال انجام شد و ادامه این مسیر به همکاری خیران نیک‌اندیش و کشاورزان نیاز دارد.

غلامی تصریح کرد: برای بهسازی و روکش آسفالت قطعه نخست جاده بن به روستای دشتی شهرستان سامان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی یادآور شد: بهسازی و روکش آسفالت جاده بن به باباپیراحمد به‌طول ۱۱ کیلومتر انجام شده اعتبار این محور با لحاظ سامان‌دهی سه‌راهی آن ۱۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بهسازی و روکش آسفالت بِن به روستای قوچان شهرستان سامان به‌طول ۱۴ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که قطعه نخست آن به‌طول ۲.۵ کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

وی گفت: رفع ۲ نقطه حادثه‌خیز شامل پیچ‌های ورودی روستاهای دشتی و چم‌خلیفه شهرستان سامان انجام شده است.

غلامی به لکه‌گیری محورهای ارتباطی شهرستان سامان با ۲۰۸ تُن آسفالت اشاره و تاکید کرد: تعمیر روشنایی‌های شوراب‌صغیر به پل زمانخان انجام شده است./ سامانِ‌‌برتر

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *