۰

کل اخبار

۴۰ هکتار از زمین‌های فاز نخست نخستین شهرک صنعتی تخصصی بادام سامان واگذار می‌شود

می 4, 2023 در 07:39 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: زمین‌های مربوط به فاز اول نخستین شهرک صنعتی تخصصی بادام سامان تا یک‌ماه دیگر به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک تخصصی بادام و مجتمع دامداری سامان تاکید کرد: در این مرحله ۷۰ واحد از مجموع واحدهای پیش‌‌بینی شده در شهرک صنعتی تخصصی بادام سامان به متقاضیان واجد شرایط دارای اهلیت واگذار خواهد شد.

وی افزود: برای دریافت زمین در شهرک صنعتی تخصصی بادام سامان تاکنون ۱۸۰ نفر از فعالان حوزه صادرات، فرآوری و بسته‌بندی محصولات باغی درخواست داده‌اند.

گنجعلی تصریح کرد: برای راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی بادام سامان، ۶ کیلومتر عملیات خاکی، زیرسازی، جدول‌گذاری، معبرهای داخلی و جاده دسترسی احداث شد.

وی یادآور شد: نخستین شهرک تخصصی بادام سامان با پیش‌بینی کارگاه‌های بسته‌بندی، شکستن، سورتینگ، صادرات، فرآوری و صنایع جانبی بادام راه‌اندازی و فعال می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان همچنین با اشاره به اختصاص ۵۸ هکتار زمین برای راه‌اندازی مجتمع دامداری مرکز این شهرستان اظهار داشت: ۳۳۰ متقاضی برای استفاده از این مجتمع نام‌نویسی کردند که ۱۷۰ نفر از آنان واجد شرایط و دارای اهلیت بوده‌اند.

وی گفت: زمین مورد نیاز دامداران واجد شرایط دارای اهلیت در مجتمع دامپروری سامان تا یک‌ماه دیگر واگذار می‌شود.

گنجعلی تاکید کرد: ۳۰ هکتار زمین دیگر برای اجرای مرحله دوم مجتمع دامداری سامان پیش‌بینی شده است که در آینده به این طرح الحاق خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *