۰

کل اخبار

واگذاری ۶۰ واحد درجه‌بندی، بسته‌بندی و فراوری در شهرک تخصصی بادام سامان

می 5, 2023 در 06:33 توسط

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از واگذاری ۶۰ واحد درجه‌بندی، بسته‌بندی و فرآوری بادام در اولین شهرک تخصصی بادام سامان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، حسین برزگر در نشست بررسی و هماهنگی نحوه واگذاری نخستین شهرک تخصصی بادام سامان، با اعلام این خبر افزود: پس از فراخوان گسترده عضویت و پذیرش متقاضیان سرمایه‌گذاری ۱۶۰ نفر متقاضی تشکیل پرونده دادند که مراحل اهلیت‌سنجی و دریافت استعلامات انجام و بر اساس امتیازبندی ۶۰ واحد در فاز اول واگذار خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نخستین شهرک تخصصی بادام سامان با هدف بسترسازی برای استقرار واحدهای بسته‌بندی و فرآوری محصولات باغی احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۵۷ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد که تا زمان تکمیل و بهره‌برداری حداقل ۱۵۰ میلیارد ریال در آن سرمایه‌گذاری می‌شود.

برزگر اظهار داشت: برای راه‌اندازی نخستین شهرک تخصصی بادام سامان ۶ کیلومتر عملیات خاکی، زیرسازی، جدول‌گذاری، معبرهای داخلی و جاده دسترسی احداث شده است.

وی بیان کرد: این شهرک با پیش‌بینی کارگاه‌های بسته‌بندی، شکستن، درجه‌بندی، صادرات، فرآوری و صنایع جانبی بادام راه‌اندازی و فعال می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *