۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان سامان به مناسبت روز شوراها

آوریل 29, 2023 در 08:45 توسط

محمدتقی گنجعلی – سرپرست فرمانداری شهرستان سامان با ارسال پیامی، فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد شورا و روز شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ برتر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، همزمان با نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی، محمد تقی گنجعلی با ارسال پیامی فرا رسیدن روز شوراها را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است و نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی، زمینه ساز تحقق مشارکت مردم در مدیریت شهری و روستایی قلمداد می شود.
پرواضح است که نهاد مقدس شورا که بنیان آن برگرفته از آموزه‌های اسلامی و قرآن کریم است، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده و به برکت این رویداد، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود دو چندان شده است.
اینجانب ضمن تبریک خجسته سالروز تاسیس نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر خود لازم می دانم به شکرانه‌ توفیق و به پاسداشت همت و تلاش شوراهای اسلامی در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم و اهتمام ویژه به توسعه متوازن شهری و روستایی، از تلاش و زحمات اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان سامان ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
از خداوند سبحان سلامتی، سرافرازی و دوام توفیقات اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و تمامی خدمتگزاران صدیق مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

    

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *