۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

آزادسازی زمین‌های کشاورزی حریم جاده سامان به پُل زمانخان در دستور کار است

آوریل 14, 2023 در 20:18 توسط

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: آزادسازی زمین‌های کشاورزی حریم جاده سامان به پُل زمانخان و محور ارتباطی چهارخطه شهرکرد – سامان – تیران، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، حسین‌علی مقصودی در نشست آزادسازی زمین‌های کشاورزی حریم جاده سامان به پُل زمانخان و محور ارتباطی چهارخطه شهرکرد – سامان – تیران تاکید کرد: در شهرستان سامان ۲ طرح شامل پُل تقاطع غیرهمسطح جاده سامان به تیران و احداث باند دوم و بهسازی مسیر سامان تا قراقوش و حاشیه زاینده‌رود در حال انجام و نیازمند آزادسازی مسیر است.

وی افزود: در گذشته ۱۵ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این مسیر ارزیابی و ۵۰ میلیارد ریال از مطالبه‌های کشاورزان پرداخت شده است.

مقصودی تصریح کرد: امسال هم ۱۵ هزار متر مربع دیگر از زمین‌های کشاورزی این مسیر از خروجی سامان تا پُل زمانخان نیاز به ارزیابی دارد.

وی یادآور شد: در همین راستا پس از هماهنگی‌ها با نمایندگان کشاورزان قرار شد همانند سال‌های گذشته با این اداره‌کل همکاری و براساس نظریه کارشناسی اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اُمید است بیشتر عملیات زیرسازی این مسیر در بهار و تابستان سال‌جاری از خروجی سامان تا سه‌راهی پُل زمانخان و پُل ایلبگی و بخشی از حاشیه زاینده‌رود به سرانجام برسد.

وی گفت: پیگیری برای قرار گرفتن این طرح در مصوبات دور دوم سفراستانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

مقصودی جاده سامان به پُل زمانخان و محور ارتباطی چهارخطه شهرکرد – سامان – تیران را یکی از محورهای مهم، راهبردی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اعلام و تاکید کرد: جاده کنونی برای تردد این حجم از خودروها پاسخ‌گو نیست.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *