۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

جزییات طرح کالابرگ الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مارس 10, 2023 در 05:09 توسط

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در این استان گفت: شهروندان مشمول کالا برگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب اعلام شده از اعتبار کالابرگ استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، محسن مولوی افزود: در مجموع ۸۸ درصد خانوارهای استان از مزانتهای طرح کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند یک ماه زودتر از موعد دریافت نقدی یارانه خود (بیستم هر ماه) به فروشگاه‌های منتخب طرح مراجعه و ۱۰ قلم کالای مشخص از جمله برنج، روغن خوراکی، مرغ، تخم‌مرغ، شیر، ماست، ماکارونی، پنیر و قند و شکر را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب این طرح یا دریافت یارانه نقدی به صورت اختیاری است، تصریح کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای مشاهده میزان اعتبار خود کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری و یا با مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.safar.ir مراجعه و نصب نرم‌افزار مربوطه را نصب کنند.

مولوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی فروشگاه‌های خُرد که مجهز به بارکدخوان هستند، به این سامانه متصل شده‌اند و سایر فروشگاه‌ها نیز چنانچه تقاضای اتصال به این طرح را دارند می‌توانند با مراجعه درگاه اینترنتی shoma.safar.ir و نصب برنامه کاربردی شما در قسمت پنل فروشنده اطلاعات خود را ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ارتقای سید معیشتی خانوارها و کنترل تورم را از مهمترین اهداف و مزایای این طرح برشمرد و گفت: رونق تولید، ثبات قیمت‌ها و حفظ سلامت و امنیت غذایی از دیگر مزایای این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *