۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌ای شهرستان سامان پیش‌بینی شد

ژانویه 5, 2023 در 02:10 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های ارتباطی این شهرستان به‌ویژه از پُل تاریخی زمانخان تا روستای گرمدره به قراقوش پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان سامان به‌میزبانی روستای مارکده تاکید کرد: توسعه مسکن روستایی در مناطق مختلف این شهرستان به‌ویژه بخش زاینده‌رود مورد توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

وی افزود: ۶۷۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های ارتباطی شهرستان سامان به‌ویژه از پُل تاریخی زمانخان تا محور روستای گرمدره به قراقوش به‌طول ۴۰ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

گنجعلی تصریح کرد: از این مبلغ در مرحله نخست ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و چهار نقطه از این مسیر به‌طول ۱۲ کیلومتر مرمت، بازسازی و آسفالت می‌شود.

وی یادآور شد: مرمت، بازسازی و نوسازی مدرسه‌های فرسوده شهرستان سامان و بخش زاینده‌رود، تکمیل و بهره‌برداری از سالن‌های نیمه‌تمام ورزشی و طرح‌های خیری بخش زاینده‌رود در دستور کار قرار گرفت.

گنجعلی اظهار داشت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان و بخش زاینده‌رود اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه راهسازی این شهرستان مانند جاده هوره به قلعه موسی‌خان، محور ارتباطی قوچان به بن و جاده احرار سامان بررسی شد و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به این سه طرح اختصاص داده شد.

گنجعلی گفت: گازرسانی به بخش زاینده‌رود شهرستان سامان تا امسال بر عهده شهرستان بن بود و از دو ماه گذشته تاکنون مدیریت آن به سامان سپرده شده است.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *