۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۴ هزار میلیارد ریال در سفر رییس‌جمهور به شهرستان سامان اختصاص یافت

ژوئن 13, 2022 در 10:37 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: در سفر رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: فعالیت تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان رصد می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و پایدار بیندیشند تا به منطقه‌ای نمونه در سطح ملی و استانی تبدیل شویم.

وی افزود: برای تکمیل و چهار خطه شدن جاده سامان به تیران یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت ضمن اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان سامان اختصاص پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان یادآور شد: ۲۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از اردوگاه صاحب‌الزمان (عج) کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سامان تخصیص یافت.

گنجعلی اظهار داشت: این سه مصوبه به‌همراه ۳۸ مصوبه دیگر و اعتبارات مختص شهرستان سامان در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به‌زودی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در شهرستان سامان گفت: تکمیل جاده سوادجان در حاشیه زاینده‌رود به‌تازگی اعتبار ملی گرفته است.

گنجعلی تاکید کرد: مشکلات بخش‌های مختلف شهرستان سامان شناسایی شده است و راهکارهای اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک تدبیر و اجرایی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *