۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

۱۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال برکت در شهرستان سامان اختصاص یافت

آوریل 20, 2022 در 00:13 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان با اشاره به لزوم تلاش برای اشتغال‌زایی در این شهرستان گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح اشتغال برکت در این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز سه‌شنبه در نشست کارگروه بنیاد برکت شهرستان سامان تاکید کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۳۰۰ طرح اشتغال‌زا در ۱۷ روستای این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی اشتغال در شهرستان سامان هر چه سریع‌تر نسبت به ارسال طرح‌ها و معرفی متقاضیان واجد شرایط برای دریافت و جذب تسهیلات این طرح اقدام کنند.

گنجعلی تصریح کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای هدف شهرستان سامان در طرح برکت در معرفی واجدان شرایط بهره‌مندی از این تسهیلات به بنیاد برکت کوشا باشند.

نماینده بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این تسهیلات به متقاضیان فعال در مشاغل خُرد خانگی، کارگاه‌های خُرد و کارگاه‌های کوچک تعلق می‌گیرد.

روانبخش رئیسیان تاکید کرد: در این طرح برای مشاغل خُرد خانگی با ۲ نفر اشتغال‌زایی یک میلیارد ریال، برای کارگاه‌های خُرد با پنج نفر اشتغال‌زایی سه میلیارد ریال و برای کارگاه‌های کوچک با ۶ تا ۱۰ نفر اشتغال‌زایی تا پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: تسهیلات برکت به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که با بهره‌مندی از آن بتوانند تکمیل و بهره‌برداری شوند.

رئیسیان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط در روستاهای هدف شهرستان سامان برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید اپلیکیشن برکت را از طریق جستجو در بازار یا گوگل دانلود، نصب و نام‌نویسی کنند.

وی یادآور شد: در این طرح نوع شغل و رسته کاری از سوی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مشخص و بارگذاری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *