۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

حضور بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر به شهرستان سامان

آوریل 12, 2022 در 11:26 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: در نوروز ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در این شهرستان حضور پیدا کردند.

محمدتقی گنجعلی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌برتر اظهار داشت: این تعداد مسافر و گردشگر ۳۰۰ هزار خودرو از محورهای ارتباطی شهرکرد به سامان، جعفرآباد به سامان، تیران به سامان، سد زاینده‌رود به سامان، بن به سامان و صادق‌آباد به سامان وارد این شهرستان شدند.

وی افزود: بیشترین ورودی مسافران و گردشگران نوروزی شهرستان سامان مربوط به تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه بود که تردد خودروهای آن‌ها با حضور به‌موقع نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی مدیریت شد.

گنجعلی تصریح کرد: مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان سامان از پل‌های تاریخی زمان‌خان و هوره، ۶۵ کیلومتر طول حاشیه رودخانه زاینده‌رود و سایر جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

وی یادآور شد: برای خدمات‌رسانی مطلوب، استقرار و اسکان به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان در نوروز ۱۴۰۱ تجهیز و آماده‌سازی ۲۰۰ هتل، خانه مسافر، باغ‌های ویلایی و گردشگری و کلاس‌های مدارس در این شهرستان انجام شد.

گنجعلی اظهار داشت: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سامان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری توانستند با تلاش شبانه‌روزی خود، رضایت مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان را فراهم کنند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *