۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

بیش از ۷۱ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شد

مارس 16, 2022 در 23:14 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان با اشاره به لزوم واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا گفت: تاکنون ۷۱ هزار و ۶۰۰ دز واکسن کرونا بین گروه‌های هدف این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز چهارشنبه در ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان تاکید کرد: این میزان واکسن در سه دز علیه ویروس کرونا بین گروه‌های هدف این شهرستان تزریق شده است.

وی مهم‌ترین مشکل تزریق واکسن در شهرستان سامان را مختص مراجعه کم گروه‌های سنی پنج تا ۹ ساله و ۹ تا ۱۲ ساله دانست و افزود: برای افزایش تزریق واکسن کرونا بین گروه‌های مختلف جمعیت هدف، اطلاع‌رسانی‌ها تقویت و بیشتر شود.

گنجعلی تصریح کرد: تمامی فعالان اصناف شهرستان سامان باید با نام‌نویسی در سامانه «ایران من» و کُد مربوطه را دریافت کنند.

وی یادآور شد: گشت‌های مشترک صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و دادگستری با حضور در بازار وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بین گروه‌های مختلف را بررسی کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از شیوع دوباره و پیشگیری از بروز موج جدید ویروس کرونا، از برگزاری تجمع‌های غیرضروری جلوگیری شود.

وی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان سامان سه دز واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند.

گنجعلی تاکید کرد: تا پایان نوروز ۱۴۰۱ علاوه بر مراکز شبانه‌روزی شهرهای سامان و هوره و مرکز تجمیعی، بایستی مرکز جامع سلامت روستای مارکده نیز فعال باشد و به مردم خدمات‌رسانی کند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *