۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در شهرستان سامان فراهم شود

فوریه 28, 2022 در 22:27 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان گفت: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز، زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و اجرای تمامی مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا از هم‌اکنون فراهم شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: در آستانه نوروز، ستاد تنظیم بازار این شهرستان توزیع به‌ موقع کالاهای اساسی مردم به‌ویژه اقلامی مانند گوشت مُرغ را در دستور کار قرار دهند تا خدمات مطلوب به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی تمامی زیرساخت‌های اداری برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان شهرستان سامان و تکریم ارباب‌رجوع در بخش‌های مختلف را تامین کنند.

گنجعلی تصریح کرد: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان موظفند به‌موقع در محل کار و نشست‌های تصمیم‌گیری حضور یابند و پاسخ‌گوی مردم باشند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان ملزم به اجرای تمامی مصوبات شورای اداری و تسریع در روند خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان اظهار داشت: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی سامان زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف این شهرستان را در دستور کار قرار دهند تا علاوه بر افزایش اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری بتوان برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم اقدام کرد.

وی گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تجهیز نمازخانه‌ها و ارسال فُرم ارزشیابی مدیران به فرمانداری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *