۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

پیش بینی ۶ هکتار زمین برای تامین مسکن متقاضیان شهر سامان

فوریه 26, 2022 در 10:59 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان با اشاره به لزوم تامین مسکن گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۴۷ نفر در این شهرستان برای طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی در شورای تامین مسکن شهرستان سامان تاکید کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۷ نفر در شهر سامان و ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی در بخش‌های مرکزی و زاینده‌رود این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وی افزود: از مجموع ۲ هزار و ۲۴۷ متقاضی شهر سامان یک‌هزار و ۱۴۸ نفر تأییدیه اولیه و ۴۶۰ نفر تأیید نهایی را دریافت کرده‌اند.

گنجعلی تصریح کرد: برای تامین مسکن متقاضیان شهر سامان ۶ هکتار زمین پیش‌بینی شده است که پس از بررسی‌های کارشناسی با لحاظ کردن شرایط طرح تفصیلی، نحوه واگذاری آن به واجدان شرایط اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یادآور شد: از مجموع ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی نام‌نویسی شده طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های مرکزی و زاینده‌رود شهرستان سامان ۵۱۱ نفر تاییدیه اولیه و ۲۵۸ تأیید نهایی را گرفته‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان اظهار داشت: همچنین اطلاعات ۶۱۰ متقاضی در حال بررسی و صدور استعلام قرار دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات برای تامین مسکن متقاضیان در شهرهای سامان و هوره و روستاهای شهرستان سامان، تامین زمین مورد نیاز است.

گنجعلی تاکید کرد: امیدواریم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای تامین زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن در شهرستان سامان اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *