۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در این شهرستان تلاش کنند

فوریه 25, 2022 در 07:25 توسط

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان با اشاره به لزوم واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای واکسیناسیون گروه‌های هدف فرهنگ‌سازی و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمدتقی گنجعلی روز چهارشنبه در ستاد مقابله با کرونا شهرستان سامان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، به‌ویژه آموزش و پرورش، بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی اقدام لازم برای اطلاع‌رسانی به‌منظور پوشش واکسیناسیون گروه‌های سنی پنج تا ۹ سال و همچنین ۹ تا ۱۲ سال را انجام دهند.

وی افزود: اصناف و بازاریان و گروه‌های مختلف مردم واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار دهند و برای تسریع در این امر مهم برنامه‌ریزی کنند.

گنجعلی تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ۲۰ درصد دانش‌آموزان به تشخیص مدیران، با توجه به فضای فیزیکی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک می‌توانند در مدارس حضور یابند.

وی یادآور شد: در شهرستان سامان تاکنون ۹۵ درصد جمعیت هدف دوزهای نخست و دوم و حدود ۷۰ درصد دوز سوم واکسن خود را علیه ویروس کرونا دریافت و تزریق کرده‌اند.

براساس این گزارش، براساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان، لردگان و کوهرنگ در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) و شهرستان خانمیرزا در وضعیت نارنجی (پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *