۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

طرح هادی در ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان سامان اجرا شده است

فوریه 24, 2022 در 08:01 توسط

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های هادی روستایی، گفت: طرح هادی در ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان سامان به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، فرشید ریاحی عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات طرح هادی شهر هوره شهرستان سامان، اظهار داشت: این شهرستان ۲۲ روستا دارد که طرح هادی در تمامی این روستاها تهیه و اجرایی شده است اما هنوز کامل نیست و به تکمیل نیاز دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: ۶۰ درصد واحدهای مسکونی شهرستان سامان از محل تسهیلات روستایی و نهضت ملی مسکن مقاوم‌سازی و بهسازی شده است.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را متولی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: برای سامان منتظر تامین زمین از سوی راه و شهرسازی هستیم تا طرح نهضت ملی مسکن آغاز شود.

ریاحی رفع مغایرت‌های طرح‌های هادی غذا ضروری دانست و یادآور شد: طرح‌های تفکیکی مرتبط با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف ارتقاء وضعیت زمین‌های شهر هوره و با همکاری شهرداری بازنگری می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان هم در این نشست با یادآوری اینکه طرح تفصیلی شهر هوره از توابع این شهرستان مشکلاتی دارد، تاکید کرد: این مشکلات باید جمع‌بندی و برای بازنگری به مشاور طرح اعلام شود.

محمدتقی گنجعلی ادامه داد: در این صورت تفکیک و واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط ساخت مسکن در شهرستان سامان تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *