۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در سامان/ یک هزار و ۷۰۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند

ژانویه 13, 2022 در 13:30 توسط

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در سامان، گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۶ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند.

به گزارش پایگاه خبری سامانِ‌برتر، حسینعلی مقصودی در جلسه شورای اداری سامان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین ۱۰۹ متقاضی مسکن ملی در این شهرستان وجود داشت که از این تعداد تنها ۳۲ نفر واریز وجه داشته‌اند و تخصیص زمین نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  امسال در این شهرستان ۱۱۶ نفر متقاضی وام ودیعه مسکن بوده‌اند که تاکنون ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راه در شهرستان سامان، افزود: باند‌ اول کنارگذر شمالی شهرکرد به سامان به بهره‌برداری رسیده است.

مقصودی اضافه کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح انتهای کمربندی سامان که از سال گذشته شروع کرده‌ایم ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

وی عنوان کرد: سه راه پل زمانخان تا پل ایلبگی به طول چهار کیلومتر در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت ساختمان فرمانداری با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: همچنین فرهنگسرای سامان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مقصودی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ هکتار زمین به سایت اداری شهرستان سامان اختصاص یافته است و تاکنون ۲۰ هکتار آن آماده‌سازی شده است و برای ادامه کار به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است./ فارس

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *