۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

مجوز راه‌اندازی اورژانس در دهستان شوراب صغیر شهرستان سامان در دستور کار قرار دارد

دسامبر 27, 2021 در 00:30 توسط

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: احداث پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در حاشیه پل تاریخی زمان‌خان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، محمد حیدری روز یکشنبه در نشست هماهنگی پایگاه‌های امداد و اورژانس جاده‌ای در شهرستان سامان تاکید کرد: احداث ساختمان دائمی برای حضور نیروهای اورژانس به‌صورت شبانه‌روزی و دائمی در این محل ضروری است.

وی افزود: زمین مناسب در روستاهای ایلبگی و چم‌عالی اختصاص یابد تا با کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به ساخت پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای اقدام شود.

حیدری تصریح کرد: زمین‌ اهدایی مردم روستای چلوان شهرستان سامان برای احداث ساختمان اداری و پایگاه امدادی را به جمعیت هلال‌احمر واگذار می‌شود تا هر چه سریع‌تر نسبت به استقرار پایگاه امدادی و بخش اداری اقدام شود.

وی یادآور شد: با هماهنگی اورژانس کشور، مجوز راه‌اندازی اورژانس در را دهستان شوراب صغیر شهرستان سامان در دستور کار قرار می‌گیرد.

حیدری با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس روستای گرم‌دره در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان تا دهه فجر امسال اظهار داشت: بهره‌برداری از خدمات اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب به مردم ارائه می‌شود.

براساس این گزارش، هم‌اکنون سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرستان سامان فعالیت دارد و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *