۰

کل اخبار

سارقان مسلح در شهرستان سامان دستگیر شدند

نوامبر 26, 2021 در 05:44 توسط

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان مسلح در شهرستان سامان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر و به نقل از معاونت اجتماعی چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گزارش وقوع یک فقره تیراندازی به شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس در یکی از محلات شهرستان سامان، سریعا عوامل کلانتری ۱۱ سامان و یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در حین اعزام به محل خودروی مذکور را رویت و پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مسروقه می‌باشد که با هماهنگی قضایی سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی یک قبضه کلت کمری به همراه ۹ عدد فشنگ جنگی، ۲ قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و مقادیری اموال مسروقه کشف و ۴ نفر سارق مسلح که با خودروی سرقتی اقدام به چندین فقره سرقت مسلحانه در استان‌های همجوار کرده بودند دستگیر شدند.

سردار منوچهر امان اللهی با اشاره به تداوم تحقیقات تخصصی پلیس، برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره تحویل سارقان به مراجع قضایی گفت: همه ما قدردان زحمات شبانه روزی کارکنان هستیم و کارکنانی که با جدیت در اجرای ماموریت‌های محوله تلاش می کنند شایشته تقدیراند.

براساس این گزارش، کارکنان پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان سامان به دلیل جدیت در امورات محوله و دستگیری سارقان مسلح در اجرای دستور فرمانده انتظامی استان، مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *