۰

کل اخبار

شهرستان سامان با کمبود واکسن کرونا مواجه نیست

سپتامبر 8, 2021 در 23:32 توسط

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به لزوم تسریع در روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا گفت: این شهرستان هم‌اکنون با کمبود واکسن کرونا مواجه نیست.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌برتر، کمال اکبریان روز چهارشنبه در ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان تاکید کرد: هم‌اینک ۶ مرکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان فعال است.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۳۰ درصد جامعه هدف شهرستان سامان علیه ویروس کرونا افزود: از بقیه گروه‌های هدف درخواست می‌شود تا هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن خود اقدام کنند.

اکبریان ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را ضروری اعلام و تصریح کرد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان سامان براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

وی موج پنجم شیوع ویروس کرونا در شهرستان سامان را بسیار سخت، نگران‌کننده و با شیب تُند دانست و یادآور شد: مردم با واکسیناسیون عمومی، خود را در برابر این ویروس قرار ندهند.

اکبریان اظهار داشت: مردم باید همچنان از برگزاری هرگونه دورهمی، تجمع و حضور در مراسم مختلف خودداری و اطرافیان خود را برای واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا تشویق کنند.

انتهای پیام/۸۰۴۷۶/

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *